współpraca z Zaful.com//fringe//The XX - Teardrops


Jakiś czas temu na moim blogu pojawił się post dotyczący współpracy ze sklepem internetowym Zaful.com. Tym razem zamówiłam sobie u nich przepiękną, czarną narzutkę z frędzlami oraz naszyjnik i zestaw pierścionków. Paczka została wysłana do mnie przesyłką expresową i już po 4 dniach była u mnie. 
Jak i ostatnim razem, tak i teraz jestem mega zadowolona z zakupów w tym sklepie. Na Zaful.com jest ogromny wybór ciuchów, butów i różnorakich dodatków. Produkty są dobrej jakości, a rozmiary się zgadzają. To czysta przyjemność móc współpracować z ZAFUL
Zainteresowanych zapraszam na fanpage oraz instagram sklepu:



Poniżej natomiast znajdują się zdjęcia rzeczy, które otrzymałam od Zaful.com oraz moja propozycja outfitu:




naszyjnik/necklace - HERE 
pierścionki/rings - HERE
  



narzutka/coat - HERE

























(coat - HERE, rings - HERE, necklace - HERE, t-shirt - h&m, shoes, glasses - amazon.de)

Komentarze

  1. Bardzo ładnny blog. https://sebix22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna narzutka :)
    4 dni? to faktycznie musi być ogromny plus tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!<3 tak, sama byłam w szoku, po 4 dniach przesyłka była u mnie:)

      Usuń

Prześlij komentarz