spring is in the air // Vince Staples - Nate


Hej! 
Wreszcie dane mi było wybrać się na zdjęcia! Ostatni weekend był tak piękny i słoneczny, że grzechem byłoby nie skorzystać. Człowiek poczuł już wiosnę, a za oknem zrobiło się znowu szaro, deszczowo i ponuro.🙈  
A co do stylizacji ze zdjęć to mam na sobie spodnie i idealną na wiosnę kurtkę z imitacji skóry, która jest ze sklepu Uoozee TUTAJ. Bluzę z nadrukiem TUTAJ, klasyczne, czarne okulary przeciwsłoneczne TUTAJ oraz naszyjnik z kłódką TUTAJ, wszystkie te rzeczy są ze sklepu Zaful
Mam dla Was fajne rabaciki: na hasło „Klara” otrzymacie 15%  rabatu na zakupy w sklepie Uoozee, a na hasło „Klara22” otrzymacie 22% rabatu w sklepie Zaful.

Jak Wam się podoba taki look?
Kto tak samo jak ja czeka na wiosnę?
💚















 

Komentarze

  1. Bardzo fajnie :)
    Ładnie Ci w warkoczu. :)
    Ja jeszcze na wiosnę nie czekam, przedwiośnie mi wystarcza. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz