pirate island || MANY MORNINGS // 53 Thieves - what you do to me


Hej!
Lato kojarzy mi się  najczęściej z plażą, słońcem i jeziorem, a idealnym dopełnieniem wakacji są wieczorne posiedzenia nad wodą przy zachodzie słońca lub ognisko. Wybierając się na taki wypad fajnym pomysłem byłoby dopasowanie swojego outfitu do okoliczności. I właśnie dzisiaj przychodzę do Was z taką propozycją. Stylizacja ze zdjęć to biały t-shirt diy, klasyczne, jeansowe szorty, bandanka i dodatek numer 1, który dopełni klimat każdego letniego wieczoru na plaży to skarpetki. Ja zdecydowałam się na Pirate Island, które idealnie wtopią się w letni, wakacyjny klimat. Moją parę ze zdjęć oraz inne wakacyjne motywy znajdziecie w innych historiach skarpetek
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
Miłego wieczoru 💗!  


























 


Komentarze

  1. Świetna sesja i świetna stylizacja. I te skarpetki!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, fajne skarpetki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylowka ! Skarpetki są genialne choć ja latem raczej rzadko zakładam skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wyglądasz super! Trochę, jak cyganka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg love your fun and colorful socks!

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham skarpetki od many mornings !!

    OdpowiedzUsuń
  8. You are so cute! Love your pretty socks! ❤

    Would you like to follow each other? Lemme know ♥

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a stunning look hun!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz.Pasuje Ci t czerwień :) A skarpetki są super! Muszę zerknąć na tę stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Widziałam ten look na insta i bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja faktycznie w wakacyjnym klimacie. Skarpety są urocze ale ja noszę stopki😜

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty mówisz, że ja mam piękne fotki a swoich to Ty chyba kobieto nie widzisz! Za każdym razm się nimi zachwycam, tymi kadrami, stylizacjami i ich łączeniem :) wszystko jest tu dopracowane do perfekcji! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję Ci bardzo <3 jak miło czytać takie słowa:)))!

      Usuń
  15. This festival look is fun! We may not be able to attend festivals but we can still dress like it. And the socks are so fun, love it!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, a skarpetki mnie zauroczyły <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz