all you need is love || sferakoszulek.pl // Stwo - Lovin U


Cześć!
Moi drodzy witam Was w Walentynki :)! Jakie macie plany na dzisiejszy dzień? Wyjście z partnerem, czy raczej randka z Netflix ;)? 
Ostatnio przeglądając sklep Sferakoszulek.pl natknęłam się na fajne propozycje dla zakochanych, które nie tylko sprawdzą się w Walentynki, ale jak to mówią - święto zakochanych powinno być codziennie, a nie tylko w ten jeden dzień ;). Na stronie sklepu znajdziecie bluzy i koszulki inspirowane miłością, a oprócz tego natknęłam się na świetne zestawy dla par, które jak dla mnie są czaderskie i mega mi się spodobały! :) 
Poniżej kilka inspiracji:






A co do dzisiejszej stylówki, to mam na sobie również bluzę ze sklepu Sferakoszulek.pl oczywiście z napisem "LOVE", do całości dodałam jeans, który kocham i myślę, że fajnie pasuje do białej, sportowej bluzy z kapturem, znajdziecie ją TUTAJ.
Życzę wszystkim miłego Dnia Zakochanych! Dużo miłości, bawcie się dobrze 💗!


























(jacket - nn, pants - bonprix, bag - moschino, sweatshirt - HERE, shoes - nike)

Komentarze

  1. 'Weź nie pytaj, weź się przytul' - świetne te bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty jak zwykle wyglądasz świetnie.
    Podobają mi się te zestawy dla par. Zwłaszcza pierwszy, jest śmieszny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post. Thank you for sharing! :)
    New post  -  www.minniearts.com  

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o Walentynkowy wieczór - to drugie 😉
    Świetnie wyglądasz 😍
    Podoba mi się ta "jeansowa stylizacja "😍
    Koszulki też są bardzo fajne ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Superancko skomponowana stylizacja! :)
    Miałam bardzo podobne buciki; na wiosnę ponownie sobie takie zakupię; bo na prawdę rewelacyjnie się prezentują.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. love this denim on denim look!

    OdpowiedzUsuń
  7. How gorgeous Love all these hoodies xoxo Cris
    http://www.photosbycris.com.au/?p=2066

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, idealna na tę wiosnę.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Propozycje bluz,które przedstawiłaś bardzo fajne a stylizacja jak zwykle sztos!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh such a fun casual look for VD! Love the Moschino bag, I wore my Moschino belt to FW!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylowka. A jesli chodzi o koszulki to z burgerami i frytkami najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tak, te mi się też najbardziej podobają :D

      Usuń
  12. Perfectly styled sweater!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym jakąś nową bluzę mam ich tak malo w szafie, a na spacery z synkiem wydają się idealna opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł dla zakochanych :) Podoba mi się Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te zestawy dla par wyglądają dość ciekawie :)
    Twoja stylizacja też jest mega!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutely love your style and these pictures are so gorgeous!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw wybrałaś, bluza świetna. Pozostałe bluzy, które pokazujesz, również bardzo fajne, szczególnie podobają mi się ,, Weź nie pytaj,, Weź się przytul,, :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  18. https://honestjessicaalba.wordpress.com17 lutego 2020 08:53

    Super kurtka jeansowa :) w ogóle lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny luźny młodzieżowy zestaw- Bluza swietna xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw. Uwibiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. walentynki spędziłam w moim P w łóżku, z pizzą, winem i netflixem. najlepsze walentynki EVER! :D bluzy są fajne i mają ciekawe wzory. stylizacja bardzo mi się podoba, bardzo lubię połączenie bluzy z kapturem z dżinsową kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te propozycje dla par, ale najbardziej podoba mi się Twoja biała bluza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bluza :D!!! Pozostałe, które pokazujesz, też są fajne... ale ta Twoja, najbardziej mi się podoba :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim zestawieniu z kurtką jeansową, nie jest zła, choć nie przepadam za bluzami, no ale wyprasowana jest :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz