YOU SHOULD SEE ME IN A CROWN // Simon Alexander - Then, Maybe


Cześć!
W dzisiejszym poście kolejna jesienna propozycja :). Podczas tej sesji strasznie wiało i muszę przyznać, że trochę mi się zmarzło, ale mimo tych niesprzyjających warunków myślę, że zdjęcia wyszły całkiem nieźle ;). 
Stylizacja z dzisiejszego wpisu to długi beżowy sweter, który dobrze komponował się z butami, które są z bonprix (TUTAJ), koszulka z nadrukiem, którą sama zaprojektowałam i Wy również możecie skorzystać z takiej opcji wchodząc w kreatora (TUTAJ) na stronie Ideashirt.pl, do tego ubrałam klasyczne, jasne jeansy. Do całości dodałam plecak w kolorze butów i swetra oraz kaszkiet w panterkę, który znajdziecie w sklepie Dresslily (TUTAJ).
Jak podoba Wam się taka propozycja na jesień?

Miłego dnia ❤️!




























(sweater - nn, t-shirt - Ideashirt.pl, jeans - bershka, backpack - nn, shoes - HERE, hat - HERE)

Komentarze

  1. Fauny, jesienny look. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja totalnie w moim stylu :) Ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool casual look babe, I love your hat!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba ten zestaw. :)
    Widać, że wieje. ;)
    Ja dziś w pracy zmarzłam i własnie po łyknięciu polopiryny wybieram się do łóżka... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie sweterki! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Bardzo w moim stylu :)

    http://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jak najbardziej na plus. Sesja widać, że udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham takie swetereki- slicznie Ci w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę, że nie tylko Ja wybrałam się na sesje w wietrzny dzień! :)
    Oczywiście wyglądasz bardzo ładnie i stylowo.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh very cute style
    I love it the pants
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja idealnie w moim guście. Bardzo lubię takie połączenie elegancji ze sportowymi akcentami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł z tym własnym projektem na koszulce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja! :* A z kreatora t - shirtów koniecznie muszę skorzystać, uwielbiam tworzyć takie coś własnego, personalnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a beautiful outfit. I like colors and how you style it. Thank you for inspiration.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/lebody-form-body-massager_20.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Top to toe perfect Love everything The Tee is such a statement xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/09/stepping-back-in-time-with-kate-kasin.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Do kaszkietów chyba nigdy się nie przekonam ale za to długie sweterki to mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie długie sweterki. Buty tez bardzo mi sie podobają. Świetny look

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie sweterki, jak zwykle wyglądasz zjawiskowo ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapka nie do końca w moim guście ale całość wygląda świetnie 💋

    OdpowiedzUsuń
  21. Very cute outfit to help start warming up to the idea of fall.

    OdpowiedzUsuń
  22. The long beige sweater is looking great with your tee and blue jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twój styl, zawsze umiesz tak świetnie ze sobą wszystko połączyć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Polubiłam takie dłuższe swetry, ten bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Estupendo post!
    Espero verte pronto por mi blog! Feliz día!
    ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  26. https://honestjessicaalba.wordpress.com26 września 2019 10:47

    Kardigan super, teraz są w modzie takie naturalne kolory. Całość prezentuje się fajnie, chociaż kaszkietów nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja idealna na jesienny spacer. Super te zdjęcia wyszły!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny look ;*
    świetna sesja
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. czapka w panterkę skradła moje serce <3
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybacz, ale ten las za Tobą wyjątkowo przykuł moją uwagę. Wprost uwielbiam takie klimaty!
    PS: Ładna czapeczka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam taki sweter, ale w kolorze pudrowego różu. Nosi się świetnie i chyba sobie dokupię jeszcze jeden w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz 😍
    Ja tylko na dwóch zdjęciach dopatrzylam się wiatru😀
    Bardzo ładna stylizacja 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki przyjemny sweterek ^^ śliczna stylizacja :)
    Ach wieje tej jesieni wieje, że głowy urywa :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Oh what a cute casual look! I love the white backpack. I picked up a pale pink one in Paris for my cameras when I am shooting and attending FW.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz