OtuleniZapachem.pl


Witajcie!

Dzisiaj post dla miłośniczek pięknych zapachów! 
Ostatnio miałam okazje przetestować perfumę, którą znajdziecie w internetowej perfumerii Otuleni Zapachem. Znajdziecie tam mnóstwo perfum inspirowanych oryginalnymi zapachami. Mój wybór padł na Christian Dior - MISS DIOR. Jest to zapach kwiatowy, słodki i bardzo wyrazisty. Główne nuty to: gardenia, galbanum, szałwia muszkatołowa, aldehydy i bergamotka. Perfuma pasuje do każdej okazji, a najlepiej sprawdzi się na romantyczne wieczory we dwoje..:) Muszę Wam powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażeniem, ponieważ zapach jest bardzo intensywny i trwały, za co daje ogromny plus i szczerze Wam polecam. 
Wbijajcie na otulenizapachem.pl 💓.





Komentarze

  1. Piękny zapach jest niezbędny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się jednak kupować oryginalne perfumy, a nie "inspirowane" :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko mi opisać coś o samym opisie, więc trzeba tylko przetestować :D może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ten zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the bottle Looks amazing. I would love to try it xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/03/s-brand-with-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze tam zajrzeć, choc jeśli chodzi o perfumy, kupuje je stacjonarnie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj też, ale jak znam jakiś zapach to zamawiam jak najbardziej online :)

      Usuń
  8. Nie znałam tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miss Dior uwielbiam :) mialam.. zbilam... i jak narazie jeszcze nie kupilam nowych :) Jednak wole orginalene perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love perfumes. I can't leave the house without a nice scent.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. It looks good!

    https://julesonthemoon.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej stronie :P
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy wzorekna flakoniku,a marki nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A tej strony wcześniej nie znałam- ja tam nie mam nic przeciwko zapachom inspirowanym- po takie też chętnie sięgam:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajerancka strona, na sto procent polecę ją znajomym. Autor włożył dużo wysiłku w stworzenie tej treści, za co mocno dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz