No.1 // Wiz Khalifa - Fr Fr ft. Lil Skies


Cześć!

Zdjęcia z dzisiejszego postu zostały zrobione jakoś pod koniec wakacji i czekały na odpowiedni moment. 
Już dawno nie było mnie tutaj w takim totalnie zakręconym, streetwearowym klimacie. Grafitti, dres w kolorze khaki, biały t-shirt i snapback, tak prezentuje się dzisiejszy look. Czasami lubię wskoczyć w luźne ciuchy i bujać się ziomalsko po ulicach ;)! 
Luz i swoboda - te słowa najlepiej opisują ten outfit. 
A Wy lubicie od czasu do czasu założyć dres? Co myślicie o takiej sportowej stylizacji?

Miłego wieczoru <3!




















 
 






Komentarze

  1. Rzadko decyduję się na całą stylizację utrzymaną w sportowym klimacie, zwykle jest to jakiś element. Wyglądasz bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Cię zarówno w streetwearowym jak i grungowym wydaniu. Poda mi się tło, no i wszystko ze sobą fajnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama jakoś nie czuję się w tym stylu. Ale...u Ciebie prezentuje się świetnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna stylizacja. Uwielbiam chodzić w dresach, mimo, że moja praca wymaga uniformu poważnego i eleganckiego to po za nią właśnie spaceruje w dresach. Super post. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. mega fajny lużny look na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna sportowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądasz, pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje! Pierwsza jest super ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetny styl, idealnie pasuje do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że sie w tym stylu dobrze czujesz... i świetnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja 😍
    Co prawda nie w moim stylu bo ja w dresach nie chodzę, ale ty wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Genialne połączenie i jeszcze moje ulubione buty! Idealnie, obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. to że jestem oczarowana Twoją urodą to już mówiłam :) Ale ta stylizacja jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, lubię takie looki na kompletnym chillu! Od czasu do czasu sama lubię wskoczyć w dres :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak luźnego stylu raczej nie wybieram dla siebie, ale to nie zmienia faktu, że bardzo podoba mi się zestawienie i świetnie u Cb wyglada. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sama raczej nie czułabym się pewnie w tej stylizacji, ale Ty wyglądasz świetnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. So cool and sporty! Love the tracksuit!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz