Cinderella || LIVE HEROES // Aeroplane - Let's Get Slow (feat. Benjamin Diamond)


Cześć!
Z dnia na dzień pogoda za oknem bardzo się zmienia, powietrze robi się coraz chłodniejsze i pomału można odczuć zbliżającą się jesień. Już niedługo trzeba będzie pożegnać się z letnimi outfitami i powitać te jesienne. Ja dziś przychodzę do Was ze stylizacją, która nadaje się idealnie na ostatnie dni lata, na te nie za ciepłe i nie za zimne ;). Przecudowna bluza z motywem Disney'owskiego Kopciuszka pochodzi ze sklepu Live Heroes i znajdzecie ją TUTAJ. Połączyłam ją z jeansowymi szortami, czarnymi rajstopami, do tego długie skarpety i sportowe buty, do całości dodałam również pierścionki oraz niebieskie lenonki, które są ze sklepu ZeroUV, a znajdziecie je TUTAJ.

Miłego poniedziałku <3!


















(sweatshirt - HERE, shorts, socks - nn, shoes - nike, rings - zaful, eyewear - HERE)

Komentarze

  1. Amazing post, dear! You look great!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo! Jaka ta bluza jest boska! ♥ całość co tu dużo mówić ale rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj niestety teraz będzie trudniej dobrać ubrania przez tą pogodę:) Stylizacja bardzo nietypowa, oryginalna! Podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepieknie 😍
    I fryzura i kolory idealnie do Ciebie pasują 😍
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię oglądać współczesne wersje "Kopciuszka". <3 Bluza ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny print - świetnie to wygląda!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. i ta bluza z postacią Kopciuszka. Przypominają mi się czasy dzieciństwa!

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie.
    Miłego dnia, xx Bambi

    P.S na moim instagramie ruszył konkurs. Do wybrania bransoletka Soutache oraz kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  8. przy takich zgrabnych nogach możesz sobie pozwolić na takie sety :) super!

    Blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny motyw na bluzie ;) cała stylizacja wygląda super ^^

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantazyjny nadruk, z pewnością ubranie przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love Majestic too!

    http://www.thequinoxfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ta bajke jak byłam dzieckiem zawsze mama mi ja włączała:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Sounds very interesting! Thanks a lot for sharing dear)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful photos my dear! So cool outfit!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bluza ;) Stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz