back to school || Live Heroes // girl in red - summer depression


Cześć kochani!
Przychodzę dziś do Was z alternatywną wersją 'back to school'. Dla niektórych z Was to ostatnie dni wakacji i zaraz wielki powrót do szkoły, ja mam to szczęście, że przede mną jeszcze miesiąc wolności i odpoczynku ;)! 
A co do stylizacji, to pierwsze skrzypce odgrywa dzisiaj bluza ze sklepu Live Heroes, możecie ją znaleźć TUTAJ, a jeżeli tak samo jak ja uwielbiacie oryginalne ubrania z ciekawymi motywami, to zachęcam Was oczywiście do odwiedzenia sklepu. Górę połączyłam ze spodniami z imitacji skóry, do tego ramoneska, botki na obcasie, kaszkiet i mały, czarny plecak. 
Jak Wam się podoba taka alternatywna wersja back to school? 
Miłego dnia <3!















(sweatshirt - HERE, pants, jacket - h&m, hat - sterkowski.pl, shoes - CCC, backpack - nn)

Komentarze

  1. Baaardzo mi się podoba ta wersja ☺
    Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jeden z najlepszych zestawu ostatnio widziałam bluza ma świetny motyw i wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kolejna świetna bluza ☻ Motyw jest naprawdę spoko, jak tak patrzę, to ma on dla mnie kilka znaczeń, bo można go np tłumaczyć że człowiek jest maleńki w porównaniu do świata etc. Takie wiesz, filozoficzne bzdury! Ale no... Zestaw mega! Pokazałam mojemu chłopakowi i stwierdził, że robisz kawał dobrej roboty. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! jest mi zawsze mega miło, gdy czytam Twoje komentarze ❤❤❤❤

      Usuń
  4. Kolejna świetna bluza - bardzo mi się podoba:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw bardzo ciekawie wygląda, pasuje do Ciebie taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam skórzane spodnie :-) ta bluza ma w sobie masę uroku - ten malutki człowiek, którego nie widać na pierwszy rzut oka :-) :-) super stylówka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje Ci ten zestaw, świetnie w nim wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza wygląda niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very interesting and chic look <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, luźna i ciekawa stylizacja ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta stylizacja, trafiła w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz