white crop top || Zaful review // Juke Ross - Fresh Roses



Hej!
Kochani mam dla Was kolejne nowości od Zaful. Dzisiaj przedstawiam Wam biały półgolfik, crop top z wiązaniami po bokach. Na stronie sklepu znajdziecie go TUTAJ. A jeszcze w tym tygodniu pojawią się na moim blogu publikacje z kolejnymi rzeczami z tego sklepu. Zapraszam serdecznie do obejrzenia posta oraz na zakupy na Zaful.com.

A po skorzystaniu z kodu ZFMine  
przy zakupach powyżej 25$ zaoszczędzicie 3$, 
powyżej 50$ zaoszczędzicie 6$,
a powyżej 100$ zaoszczędzicie 12$. 

Miłego wieczoru <3!












(crop top - HERE, shorts - diy, sunglasses - amazon.com)

Komentarze

  1. Fajne spodenki. Pasek świetnie do nich pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka Ty jesteś fantastycznie szczupła! Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze zachwycasz! Chudzinka <3

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. I too still visit! Enjoy your break��

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Tobie ten top leży rewelacyjnie, u mnie już by tak nie do końca wyglądało;)
    Świetna stylizacja:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so gorgeous <3

    www.abdelkhalekleblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddaj mi swój płaski brzuch to też będę śmigać w takich świetnych crop topach ♥ Zestaw rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz doskonale w tej bluzce, bardzo podobają mi się Twoje buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja zdecydowanie nie dla mojej figury :) Ale Ty wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, your casual suit looks good

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz