Cold Weather Company - Wide-Eyed



Hej!馃挋
Wreszcie znalaz艂am troch臋 motywacji, 偶eby doda膰 te zdj臋cia, kt贸re zrobi艂am jako艣 w lipcu i tak le偶a艂y na dysku i czeka艂y na odpowiedni moment.. Dobrze, 偶e na dworze nadal mamy wakacyjn膮 pogod臋, bo mo偶na jeszcze wstawi膰 letnie foty. Chocia偶 nie powiem, czekam z ut臋sknieniem na jesie艅, ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 tych kolorowych drzew i przytulnych wieczor贸w z kubkiem gor膮cej czekolady...馃檪 
Ale p贸ki co wr贸膰my do dzisiejszego postu! Pami臋tam, jak podczas tych kilku lat prowadzenia bloga, w pewnym momencie ogarn膮艂 mnie kryzys, poniewa偶 stwierdzi艂am, 偶e w mojej okolicy nie ma 偶adnych, fajnych miejsc na zdj臋cia, 偶e wko艂o tylko lasy, 艂膮ki i pola.. I powiem Wam, 偶e ju偶 jaki艣 czas temu mia艂am totalne ol艣nienie, bo wreszcie otworzy艂am oczy i zauwa偶y艂am jak pi臋kna jest moja okolica, jak urokliwe i wyj膮tkowe s膮 te lasy, 艂膮ki i pola.. 偶e wszystko mam na wyci膮gni臋cie r臋ki, 偶e natura jest doskona艂a, 偶e to na jej tle wychodz膮 najpi臋kniejsze kadry.. Poczu艂am co艣, czego nigdy tak naprawd臋 nie zauwa偶a艂am, a by艂o to tu偶 obok.. Od tamtej pory jest mi wspaniale w tym miejscu, w kt贸rym w艂a艣nie jestem, zwracam uwag臋 na ka偶dy szczeg贸艂, na pi臋kno dooko艂a.. Niesamowite w tym wszystkim jest to, 偶e przychodzi taki jeden moment w Twoim 偶yciu i totalnie zmieniasz sw贸j 艣wiatopogl膮d. 
Nagle jeste艣 SZCZ臉艢LIWY od tak i nie potrzebujesz niczego wi臋cej, a najlepsze jest to, 偶e wszystko by艂o zawsze pod r臋k膮..
Pi臋knego wieczoru!


















 

Komentarze

  1. Pi臋knie to uj臋艂a艣, zgadzam si臋 w 100%.
    Sukienka bardzo 艂adna i t艂o super pasuje, niebieskie kwiatki tu i tam. :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢wietne zdj臋cia i bardzo 艂adna sukienka 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pi臋kne zdj臋cia. Sukienka 艣liczna, romantyczna. :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Cudnie w tych b艂臋kitach, a czarno- bia艂a fotografi臋 uuuuuuwielbiammmmm....

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wygl膮dasz pi臋knie i uroczo w tej sukience 馃挅馃挅

    OdpowiedzUsu艅
  6. Sukienka wr臋cz stworzona dla Ciebie :) Idealna na lato i ciep艂膮 jesie艅 :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Witam serdecznie ♡
    Pi臋knie napisane Kochana, bardzo inspiruj膮co :) Okolica cudowna, nie ma pi臋kniejszego krajobrazu jak czysta matka natura :) 艢licznie wygl膮dasz w tej stylizacji, rewelacja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsu艅
  8. Pi臋kna sukienka! Ja te偶 nie mog臋 si臋 ju偶 doczeka膰 jesieni.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Pi臋kna sukienka, a zdj臋cia maj膮 niesamowity klimat:)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Przepi臋kna sukienka! I te chabry na polanie! A ja w艂a艣nie 偶a艂uj臋, 偶e wok贸艂 mnie brakuje takich malowniczych teren贸w :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz