spring loading || czasnabuty.pl // Philip Jonathan - I, Hope


Hej!
Co tam u Was słychać? Ja dziś totalnie poczułam wiosnę! Cały dzień świeci słoneczko, aż inaczej się funkcjonuje. Co do samej stylizacji to mam na sobie długi, pomarańczowy płaszcz, do tego klasyczne jeansy, koszula vintage oraz czarne workery, które są ze sklepu czasnabuty.pl
Znacie ten sklep? 
Jeżeli tak to mam dla Was kod rabatowy: na hasło "KLARA20" otrzymacie 20% rabatu na zakupy.
Kod działa na wszystko (również modele przecenione) z wyjątkiem kategorii outlet i jest ważny tylko przez 7 dni!










 

Komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja. Podoba mi się napis na butach. :)
    U mnie nic nowego. Czuję przedwiośnie. A lubię bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylóweczka :)
    Ja kupiłam płaszcz długi zielony. Bardzo go lubię. A drugi wiosenny zółty pastelowy, czekam, kiedy ten drugi będę mogła założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, buty i koszula super się ze sobą prezentują, no i kolor kurteczki - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie! Cieszę się, że Ci się podoba <3

      Usuń
  4. WOW! Wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, zwłaszcza ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah what a great coat. I saw a lot of coats similar to this at NYFW. I love the color and it looks super warm and cozy and looks great with the jeans. : )

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna i wiosenna stylówka 😍
    Podobają mi się te buty 😍
    U mnie, dziś jest naprawdę wiosennie, szkoda że ten wiatr, aż tak bardzo wieje...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie! Wszystko tak ładnie ze sobą się łączy, wszystko idealnie do siebie pasuje... masz cudowny styl, zawsze byłam nim zachwycona. Inspirujesz! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna i bardzo oryginalna stylizacja. Wyglądasz w niej fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice outfit. The weather here is getting very warm and light clothing will be suitable for us.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz ♥ U mnie dzisiaj szaro-buro-ponuro niestety :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super stylizacja! Te buty naprawdę robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love that coat! 😍 Looks extra cozy and stylish!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja! :) Buty przyciągają uwagę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny t-shirt, z pazurem <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, wyglądasz świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz