autumn is more the season of the soul than of nature // Firewoodisland - Soon


Dobry wieczór!
Taaak, to już drugi w tym tygodniu post! Jest progres.. ;) Nie wiem, kiedy będzie kolejny, więc szaleje póki mam nowe zdjęcia ;)
 Zauważyłam, że z roku na rok święta są wprowadzane coraz szybciej na rynek, tak jak w tym roku.. Pierwsze dekoracje świąteczne były już w sklepach w październiku.. Pojechałam do sklepu po halloweenowe ozdoby, a obok były choinki i mikołaje. :D Jak dla mnie jest to zdecydowanie za szybko, uwielbiam święta i tą całą bożonarodzeniową otoczkę, ale na wszystko jest odpowiednia pora. Póki co mamy listopad i zamierzam jeszcze przez jakiś czas cieszyć się tą piękną, kolorową jesienią. 
Na sobie mam dziś komplet i torebkę z sinsay, z tegorocznej kolekcji jesiennej.
Lubicie takie zestawy?
Miłego wieczoru!💛























 

Komentarze

  1. Masz rację, jest zdecydowanie za szybko i też mi się to nie podoba, a komplet śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie zestaw wygląda. :)
    Ja też jeszcze się ciesze jesienią, na święta przyjdzie czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to ten głupi marketing nakręcający konsumpcjonizm. Magia jesieni niech trwa ✌️ Piękna dziewczyno 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale boska stylówka i fotki <3 Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! Całość prezentuje się naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz