swederm || daily routine // MKSTN - Like we used to


Hej kochani!

Witajcie przy piątku. :) Jakie plany na weekend? Bo ja swój zacznę od relaksu, chwili dla siebie i zrobię sobie dziś domowe SPA. Ale najpierw przedstawię Wam cudowności, których do tego użyję. Ostatnio dostałam, pięknie zapakowaną (kto mnie obserwuje na ig, ten widział 😍), paczkę od firmy Swederm, a w środku znalazłam następujące perełki:
- booster do twarzy - działa odżywczo, kojąco i nawilżająco. Wystarczy użyć odrobinę tego produktu, żeby poczuć efekt zrelaksowanej i miękkiej skóry;
- krem do twarzy - ten krem jest po prostu fantastyczny! Stosuję go zarówno rano i wieczorem i muszę się zgodzić z opinią producenta, że już od pierwszego zastosowania zmniejsza widoczność zmarszczek oraz zmęczenia;
- krem BB - bardzo fajne w nim jest to, że mega naturalnie wyrównuje koloryt skóry i pomaga ukryć niedoskonałości, a ponadto chroni przed zanieczyszczeniami oraz zapewnia ochronę przed promieniami UV;
- pianka do oczyszczania skóry - co tu dużo mówić.. zakochałam się w niej już od pierwszego użycia. Pianka jest lekka niczym chmurka! Usuwa pozostałości po makijażu i inne zanieczyszczenia. Z ręką na sercu powiem Wam, że uwielbiam te przyjemne uczucie, gdy wstaję rano i nakładam sobie piankę na twarz. Otula mnie wtedy miękkość i lekkość tego produktu, co sprawia, że od razu mam lepszy dzień! 💕
 - tonik do twarzy - działa orzeźwiająco i kojąco, a poza tym pomaga zmniejszyć oznaki zmęczenia;
- maseczka z naturalnej glinki - jest to głęboko oczyszczająca maseczka z naturalnej glinki, która jest skuteczna na wypryski, wągry, zaskórniki oraz tłustą i zanieczyszczoną skórę. Co tu dużo mówić, ta maseczka jest po prostu super! 
- eliksir - cudowny eliksir młodości dla każdego rodzaju skóry. Produkt ten nawilża, wygładza i wypełnia zmarszczki. Ma natychmiastowe działanie przeciwstarzeniowe;
- serum pod oczy - niweluje oznaki zmęczenia, świetnie nawilża i chroni skórę wokół oczu;
- wielofunkcyjna maseczka - odżywia, oczyszcza, delikatnie złuszcza skórę twarzy, po zastosowaniu skóra jest jedwabiście gładka, nawilżona i odmłodzona.

Bardzo dziękuję firmie Swederm za możliwość przetestowania tych cudownych produktów do pielęgnacji twarzy. Jestem miło zaskoczona, ponieważ pierwszy raz spotkałam się z tak fajnymi produktami, które są w 100% takie, jak opisuje je producent bez żadnej ściemy. :)
Jeżeli nie znacie jeszcze tej firmy, a szukacie skutecznych kosmetyków, to polecam z całego serca. 
Na koniec jeszcze, chciałabym się z Wami podzielić kodem rabatowym!💝 
Na kod: "Klaravanpure25" otrzymacie rabat 25% na cały asortyment Swederm nie objęty inną promocją, kod jest ważny do końca września.










 

Komentarze

Prześlij komentarz