purple vibes // ntourage - vrbl glck (feat. Abe M)


Hej!
Witajcie w ten czwartkowy wieczór :)! Jakie nastroje przed piątkiem? Zapowiada się ciepły i słoneczny weekend! Już nie mogę się doczekać :).
Mam dziś dla Was typowy streetstylowy outfit. A mianowicie: bojówki, w najmodniejszym w tym sezonie kolorze - liliowym, do tego biały kożuszek, crop top z grafiką oraz przepiękna torebka z akcentami koloru liliowego, która jest ze sklepu ecosusi.com, a znajdziecie ją TUTAJ
Jak podoba się Wam takie zestawienie? Piszcie w komentarzach.
Miłego wieczoru!💜


















 

Komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja! Podoba mi się ten biały kożuszek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. You look so gorgeous!
    I like your beautiful bag and the jogger!
    Purple is my favorite color!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, bardzo kobiecy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam liliowym kolor. Mam dresik w tym odcieniu i sweterek :)

    Twoja stylizacja jest świetna, spodnie i kożuszek świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie. Bardzo fajnie to wszystko wygląda na Tobie. Fryzurka mi sie też podoba. :)
    I tak, zauważyłam, że nawet krzesełka są dopasowane do całości. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cool and awesome street style. Love the mix of comfort and chic.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylówka :) śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pasuje Ci biały kolor 😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Krzesełka,święta pasują do całości ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this stunning outfit in purple sweetie, it's very inspiring!
    Have a lovely week!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe połączenie. Podoba mi się taki efekt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like this gentle purple shade and how you style this outfit. You look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/dior-rouge-458-paris-988-rialto.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka i spodnie, bardzo lubię lilowy kolor :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz. To futerko jest ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Wyglądasz mega :) Ta stylizacja jest cudowna, kolor uroczy a torebka zachwycająca, idealna po prostu :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem tych krzeseł dobranych pod kolor stylizacji haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nietuzinkowa, odważna całość - bardzo podoba mi sie Twój top - kojarzy mi sie z fimem Romeo and Juliet :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a beautiful and trendy look. I like it so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/wella-system-professional-luxe-oil.html

    OdpowiedzUsuń
  18. marzy mi się taka misiowa bluza!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz