hello New Year // Gregor McEwan - Ode To Oh


Hej!

Witajcie w Nowym Roku!
Nie wiem jak u was, ale mnie ten rok przywitał śniegiem i piękną zimową aurą, której bardzo mi brakowało. Gdy tylko zobaczyłam, że za oknem prószy, to od razu wybrałam się na zdjęcia. Moja dzisiejsza stylizacja to total black look połączony z różowymi dodatkami. Bluzka ze zdjęć jest ze sklepu bonprix, a znajdziecie ją TUTAJ
 A jak wasze nastroje, macie jakieś postanowienia, albo cel na ten rok?

Miłego wieczoru! ❤️































 

Komentarze

  1. Świetne zestawienie kolorystyczne. Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz! Uwielbiam połączenie czarnego z różowym :) W Gdańsku też śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely ^^ Happy to see you again! )
    https://www.lauderlis.net/gv/klara_van_pure_1.php

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zestawienie i super wyglądasz. Wyjątkowo udana sesja, wszystkie fajne zdjęcia, najbardziej mi się podoba pierwsze, trzecie i ostatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ujęcia! <3 Stylizacja również bardzo stylowa.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty! Mam takie same sprzed 30 lat produkowane, tyle, że białe. Uwielbiałam je kiedyś. Twoje są trochę wyższe, dzięki czemu pewnie jest w nich cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Pozdrawiam w Nowym Roku. Samego dobrego życzę :) Pola

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :)
    Róż dodaje słodkości czerni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz