Leopard Print Dress // Calexico - Minas de cobre



Hej!
Pomimo szarości za oknem, przychodzę do Was z nieco odmiennym klimatem niż ten jesienny ;). Zdjęcia z dzisiejszego wpisu robiłam jakieś 2 tygodnie temu, to był jeden z tych ładniejszych jesiennych dni. Korzystając z pogody wskoczyłam w kieckę i do dzieła, efekty możecie zobaczyć poniżej :). Co do samej stylizacji to mam na sobie mega elegancką, maxi sukienkę w cętki, która jest ze sklepu JustFashionNow, a znajdziecie ją TUTAJ. Do niej dorzuciłam jeansową kurtkę w czerwonym kolorze z bonprix - TUTAJ (dostępna jest również w innych kolorach).
Co sądzicie o całości?
Miłego wieczoru ♥️!




















 

Komentarze

  1. Bardzo ładnie się to wszystko razem prezentuje. Jaka idealna długość sukienki! No i sceneria piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie prezentuje się ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka! Kiedyś miałam szał na panterkę, potem mi to przeszło, ale chyba zakochuje się na nowo ♥ ta czerwona kurteczka dodaje takiego mocnego akcentu w całości, że jestem pełna podziwu! Tak niewiele trzeba, żeby stworzyć coś WOW. A z drugiej strony jak to mówią: ładnemu we wszystkim ładnie, zagadka rozwiązana, ha! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od zawsze kocham i panterke i zebre i wszystkie motywy zwierzęce :D dziękuję :)!

      Usuń
  4. Beautiful flowy dress. Love the leg slit.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz