all good things are wild and free // Haux - Seaside


Hej!
Mam dziś dla Was kolejną letnią stylizację w stylu boho. Tą przepiękną, koronkową sukienkę, którą jestem totalnie oczarowana, otrzymałam jakiś czas temu od sklepu internetowego JustFashionNow, sukienka jest dostępna TUTAJ. Jeżeli lubicie styl boho, to znajdziecie tam dziesiątki pięknych, kolorowych sukienek właśnie w tym stylu. Wracając do mojej dzisiejszej stylizacji, to aby dopełnić całość, do sukienki dodałam przeuroczą, wiklinową torebkę, która idealnie wpasowała się w klimaty poniższej sesji zdjęciowej. Torebka jest ze sklepu Szaleo.pl, a znajdziecie ją TUTAJ.
Zapraszam do oglądania i komentowania :)!
Miłego wieczoru ♥️!




























(dress - HERE, bag - HERE)

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia:) śliczna sukienka, w sam raz na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym nie była w ciąży, na pewno kupiłabym sobie tę sukienkę. Jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz ❤️ Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O.M.G.!!!!!!
    Uwielbiam jak prezentujesz tego typu stylizacje. Od razu się uśmiecham. :)
    Cudnie.
    Zdjęcie numer cztery mnie najbardziej zauroczyło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tak.. wyglądasz N I E Z I E M S K O !!!! :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycasz w tej sukience 😍😍😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że sukienka jest dosyć oryginalna i posiada bardzo fajny krój :D
    Super się prezentuje, a Tobie do twarzy jest w kolorze białym :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja zdjęciowa w pięknych ubraniach. Zdjęcia wyglądają bardzo pięknie. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :) Jak leśna boginka <3 Bardzo mi się podoba ta sukienka, z otoczeniem natury tworzy niesamowity klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci ślicznie, jest mi niezmiernie miło :)!!

      Usuń
  10. omg! sukienka jest cudowna, pędzę sprawdzić czy jest jeszcze dostępne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie, przypomina trochę ślub.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, lekka, zwiewna, taka...owiana lekką mgiełką sukienka. Pasuje Ci:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja! Boho to zdecydowanie Twój styl, wyglądasz po prostu nieziemsko :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi białe stroje nie pasują bo wydaje się w nich blada ale Ty wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Your photos look like editorial from fashion magazine. That dress is perfect and you look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/ysl-rouge-pur-couture-17-rose-dahlia.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana na tych zdjęciach wyglądasz przepięknie :):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz zjawiskowo w tej sukience :) Piękna sesja zdjęciowa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś przepiękna! Na tobie Kochana wszystko wygląda idealnie i zachwycająco *.* Inspirujesz :) Ta boho stylizacja bardzo mi się podoba. Cała sesja jest bardzo udana :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. These photos are stunning *_*

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja, lubię takie nieoczywiste sukienki. Podoba mi się dobór biżuterii. Ja najczęściej kupuję sztuczną, aby mieć duży wybór do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sceneria do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie w niej wyglądasz :) Jak najbardziej lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz