we’re all golden sunflowers inside // Sierra Burgess - Sunflower


Hej!
MAMY TO! Czyli moja pierwsza w życiu sesja zdjęciowa w słonecznikach! Marzyłam o takiej od kilku lat i jakoś nigdy nie było okazji lub nie wiedziałam dokładnie, czy gdzieś w pobliżu znajdę takie piękne pole. No i udało się :)! Znalazłam w okolicy aż trzy pola słoneczników, a tym samym spełniłam moje malutkie pragnienie :). Na sobie mam elegancką bluzkę z satyny, przypomina mi ona trochę lata 90te, jakbyście były zainteresowane to mam ją ze sklepu STYLEWE, a znajdziecie ją TUTAJ. Do bluzki dorzuciłam jedynie jeansowe szorty, a resztę zrobiło przepiękne tło ;).
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)!
Miłego dnia 💛🌻!























Komentarze

  1. Jaka piękna sesja 😍
    Cudne są te zdjęcia w słonecznikach 😍
    Stylizacja również bardzo ładna-świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego. I Ty, i strój, i pole. Zwłaszcza przedostatnie i czwarte od końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorystyczne zestawienie. Ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous and ohh so dreamy with this sunflower field.
    I love your hair in this hairstyle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłedna sesja zdjeciowa, przepieknie sie prezentujesz na tym polu słonecznikowym

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja <3 zakochałam się w tej bluzce! I oczywiście piękne zdjęcia jak zawsze :)

    Zapraszam i do siebie https://klaudiaver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow..looks like a painting!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiu fiu fajny materiał! z którego zrobiono koszulę. Pięknie prezentuje się na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym się dała obfotografować w takim pięknym polu słoneczników 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sesja! Zdjęcia w otoczeniu słoneczników wyglądają wręcz magicznie! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tam ślicznie, takie miejsca mają swój urok ❤️

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka z satyny prezentuje się lekko i elegancko. Kiedyś to nie był moj styl teraz coraz częściej wypełniam szafę takimi ciuszkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. You look amazing and your photos are so stunning.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/summer-fragrances-2019.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam słoneczniki :) co roku z niecierpliwością na nie czekam :) Świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna bluzka, przepiękna modelka i miejscówka! :) Mój M. Też jest zachwycony! :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz