12.05 // eli filosov p h i l o - oneofone_rwrk



Hej :)!
W dzisiejszym poście wiosenna, streetwearowa stylówka. Mam dziś na sobie beżowe bojówki, do tego czarna bomberka, biały crop top, torebka Kendall&Kylie i sportowe buty, które są ze sklepu bonprix, wyglądają one jak połączenie sneakersów z traperami, są mega lekkie, wygodne i możecie je teraz dorwać w naprawdę niskiej cenie, znajdziecie je TUTAJ.
Miłego <3!



















(pants - bershka, top, belt - zaful, bag - Kendall&Kylie, shoes - HERE, socks - h&m)

Komentarze

  1. Stylizacja jak zawsze świetna :) A bomberka jest mega! Strasznie lubię takie kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba dzisiejsza wersja Ciebie. :)
    Fajna fryzurka do tego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje Ci:) Świetnie razem wszystko wygląda! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylówka. Bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te spodnie :D ostatnio spodobały mi się takie w liliowym kolorze :D
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się zakochałam w liliowych i odrazu sobie je kupiłam 😅

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi się ta stylówka podoba <3
    Te portaski są boskie, już na insta zachwycałam się nimi, na wieszaku w sklepie nie zrobiły na mnie az takiego wrażenia, a tu proszę :)
    I super Ci kochana w tej fryzurce :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw! Podoba mi się kolor spodni i Twoje buuuty! Są świetne :)
    Buziaki ;*

    PS. Zapraszam do siebie w wolnej chwili, właśnie pojawiła się nowa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja to nie do końca moje klimaty, jednak brawo za zdjęcia - świetne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedną z moich ubraniowych miłości i to odkąd pamiętam - są bojówki. A w takim kolorze jeszcze nie miałam, a przyznam szczerze, że bardzo mi się podobają :) Super wyglądają w tej stylizacji! Piękne zdjęcia, pełen profesjonalizm, co jest świetne i miło popatrzeć. Tobie też życzę miłego, najmilszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez właśnie pokochałam bojowki i jak nigdy w nich nie chodziłam, tak teraz mam 3 pary 😅 dziękuje ♥️

      Usuń
  11. Wygodna stylizacja, ładne bojówko-joggery :D ale nie wiem czy czułabym się dobrze w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :D Bomberka fajnie się prezentuje, a moją uwagę od razu zwróciły buty :D
    Świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool style ♥
    Love your make up.
    stay safe ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czadowe połączenie tych butów ze skarpetami . I to przełamanie stylizacji kolorem spodni

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to masz po prostu świetny styl :D. Super są te bojówki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylówka :D!!! Dopracowana do najdrobniejszego szczegółu!!!
    Zachwycam się Twoją figurą :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful outfit.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  18. Fun casual outfit! I like the statement belt and the chains with it :)

    Hope you are having a great weekend :) We celebrated our wedding anniversary yesterday, just at home with takeaway but it was nice :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie zestawiony strój! fantastycznie w nim wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te spodnie :D
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. You look amazing. I like how original and unique your outfit is. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/06/la-mer-soft-fluid-long-wear-foundation.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post. Thank you for sharing! :)
    New post  -  www.minniearts.com  

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo oryginalnie. Taki outfit kojarzy mi się z jakąś ekspresją i dynamiką ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne połączenie tych butów ze skarpetami . Jaka Ty szczupła jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz