Why so serious // Gang Starr - Skills (Oll-Zen Remix)



Hej!
Przychodzę do Was z najnowszą stylizacją, którą stworzyłam szybko i spontanicznie :). Tak jak w ostatnich postach, tak i dziś cały outfit komponowałam pod czapkę, ponieważ chciałam aby wszystko się fajnie zgrało. Czapka oprócz świetnej jakości, jest naprawdę bardzo gruba i cieplutka, pochodzi ona ze sklepu Szaleo.pl, a dokładniej znajdziecie ją o TUTAJ :)!. Czapki WHY SO SERIOUS są dostępne w kolorze żółtym, fuksji, niebieskim, morskim i szarym. 
Dzisiejszy look jest typowo streetwear'owy i nie, nie martwcie się, mimo gołego brzucha nie zmarzłam :D. 
A więc, jeżeli chodzi o całość to mam na sobie żółtą czapkę, biały crop top z nadrukiem, biało czarną koszulę w kratkę, czarne rurki i bomberkę w tym samym kolorze co spodnie, z naszywką zespołu Nirvana, dodatkowo do całości dorzuciłam naszyjnik z krzyżem, plecak, sportowe buty oraz długie, żółte skarpetki.
Jak podoba Wam się takie zestawienie?
Miłego wieczoru ♥️!






















(hat - HERE, top - Zaful, shirt, backpack - sh, pants - tally weijl, shoes - nike)

Komentarze

  1. Nie mój styl, ale stylizacja bardzo mi się podoba, zwłaszcza żółte akcenty + jest bardzo ciekawa. Super propozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle mega, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. love the yellow beanie and the yellow socks...great pops of colour. You look lovely dear!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wszystko ze sobą zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh so cute style darling~ i love it the jacket
    Like always your photos are amazing
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już chyba jestem zbyt stara, bo razi mnie goły brzuch na ulicy. Ale jak są dodatkowe części którymi można to zakryć to spoko. Lubię kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz kochana 😘
    Bardzo fajnie, to wszystko ze sobą zagrałaś😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie... wszystko mi się podoba, nawet kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, ale super.... :) Stylizacja pełna kontrastów, żółty z ciemnym, goły brzuch i czapka! Jakbym była z 10 kg chudsza, to bym zastosowała! ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo spontaniczne zestawy są najlepsze :)
    I autentyczne przede wszystkim, nie jakieś tam przebieranki specjalnie do zdjęć, więc to się ceni :)
    Super kochana- prawdziwy kot <3
    już pisałam swoje słowa podziwu na instagramie :)
    Super !

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, aż miło się patrzy - masz świetny gust :).
    Czapka wygląda na solidną, bardzo fajna. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ten zółty mega tu wygląda. No i ta figura :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous look Love the pop of yellow xoxo Cris
    http://www.photosbycris.com.au/?p=3701

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za figura ! *.*
    Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Luźny look - fajnie. Polowałam swego czasu na idealną, żółtą czapkę, ale wszystkie były nie takie jak trzeba ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz