FORGET THE RULES. IF YOU LIKE IT, WEAR IT// Boston - More Than A Feeling (MIxes Extended Mix)


Hej!
Moi drodzy witam Was wszystkich w ten piątkowy wieczór!:) Jak zaczął się Wasz weekend, mój zacznie się dopiero jutro wieczorem, bo jeszcze czeka mnie dzień na uniwerku. A jak minął Wam ten tydzień? Mój był taki szalony, że nie miałam praktycznie czasu na nic i kolejny nie zapowiada się wcale lepiej :p. Ok, ale przejdźmy do stylizacji. Dzisiejszy look jest inspirowany modą lat 90 oraz grungem, do którego mam ogromny sentyment. Długą sukienkę w panterkę połączyłam z klasyczną, czarną ramoneską, do tego wiązane botki, kapelusz oraz choker. Sukienkę ze zdjęć znajdziecie w sklepie Kate Kasin - TUTAJ.
Podoba Wam się taki klimat? Co sądzicie o takim połączeniu? Zostawiajcie komentarze :).

Miłego weekendu ♥️!

























(dress - HERE, hat - H&M, shoes - Gemre, jacket - bonprix, choker - zaful)

Komentarze

  1. Jakie świetne zestawienie. Wspaniała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo świetnie! I ta dluga sukienka - wow! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this look from head to toe! This skirt is fab <3 Wonderful Post! Have a great day!
    Allurerage
    Rampdiary

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też szykuje się szalony tydzień 🙂
    Pięknie wyglądasz 😍
    A mogłoby się wydawać że maxi sukienka i botki nie będą razem dobrze wyglądać- a u Ciebie rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja! Wszystko pasuje do siebie idealnie, wszystko pięknie się łączy.
    Bardzo mi się podoba ten styl, myślę, że dobrze bym się w nim odnalazła :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, sukienka dodaje kobiecości a kurtka pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wykonane zdjęcia i super stylizacja! Ramoneska bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja ciekawa a sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrocznie i bardzo pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka i modelka, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfect from head to toe! Lovely look!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz! Świetne sesja! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja trochę mroczna i z pazurem 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Your outfit is perfect. I love how you style that dress. Thank you so much for inspiration.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/biobaza-exclusive-eye-gel_19.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna stylizacja! Mój tydzień minął trochę leniwie, ponieważ dopadła mnie choroba.

    Pozdrawiam, http://www.carpe--diem.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podoba takie połączenie, nawet te ciężkue buty , choć nie przepadam za takimi, tutaj pasują ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo klimatyczne zdjęcia i piękna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Se ve todo precioso ! Me encantaría verte pronto por mi blog !
    Es un placer leerte! Que tengas un día estupendo ! 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
  20. Za panterką jako tako nie przepadam, ale widząc ją w takim grungeowym wydaniu, z mocniejszymi, rockowymi dodatkami, myślę, że właśnie to jest to- prawdziwy sztossss !! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasuje do Ciebie taka stylizacja :)
    Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty piękne! Cała stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. https://honestjessicaalba.wordpress.com23 stycznia 2020 11:17

    Bardzo udana stylizacja, wszystko mi się w niej podoba. Szkoda, że sukienka już wyprzedana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 o nawet nie wiedziałam, że już wyprzedana

      Usuń
  24. jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa stylizacja, wszystko udało Ci się super połączyć. Ramoneska bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja i totalnie w moim guście!
    Ps. piekne zdjecia ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh so cute dress and amazing phoros darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh so cute dress darling~ amazing photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful leopard dress! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak pięknie i w pewien sposób dekadencko - absolutnie cudna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja :) dobrze w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz