denim x american flag || noracora // Two Feet - Go F*ck Yourself


Hej! 
Jeans, jeans, jeans! Kto go nie kocha? Są tutaj fanki jeansu? Jeans był, jest i zawsze będzie modny, a ubrany od stóp do głów przypadł mi do gustu już w ostatnie wakacje. 
Moja dzisiejsza stylizacja to właśnie total denim look w połączeniu z elegancką oversizową koszulą, która jest ze sklepu Kate Kasin, a znajdziecie ją TUTAJ. Całość podkreśliłam kowbojkami z motywem amerykańskiej flagi, które świetnie pasują do jeansowej kurtki z frędzlami, buty są ze sklepu Noracora, a znajdziecie je TUTAJ, są dostępne w różnych kolorach. Do mojego outfitu dorzuciłam czarną torbę shopper, którą mam od bonprix, dostępna jest TUTAJ. Ten look jest luźny, a zarazem elegancki, czułam się w nim bardzo swobodnie. Co myślicie o takiej stylizacji? Nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa:). Zaznaczam, że wszystko zostało dobrane do siebie szybko i spontanicznie ;). Czekam na Wasze komentarze.
Miłego dnia ❤️!


















(jacket - evatrends, pants - tally weijl, shoes - HERE, shirt - HERE, bag - HERE)

Komentarze

  1. Jakie rewelacyjne buty. Niezwykle oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka amerykańska stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie koszula z tego zestawienia
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow nigdy bym nie pomyślała, ze tak moze mi sie spodobać taka stylizacja! Buty bardzo oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, ta stylizacja jest zaje...sta! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurtka jest fenomenalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega stylizacja :D Super wszystkio jest dobrane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja 😍
    Bardzo fajnie ,to wszystko wygląda 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Całośc wygląda super, a buty są bombowe. :)
    Świetne tło tych wszystkich zdjęć, idealnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty. Bardzo mi się podobaja
    A cała stylizacja bardzo oryginalna na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietuzinkowa stylizacja . Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne buty, super! Kurtki z frędzlami.ostatnio coraz bardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega stylizacja! Świetnie w niej wyglądasz :) Uwielbiam jeans <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh I LOVE this look! That denim jacket is all that and more, such great sleeves. And the boots are so fun.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają takie długie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look so gorgeous!
    Enjoy your weekend

    www.infinitelyposh.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna koszula. Ciekawie skomponowałaś stylizację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look! Bardzo seksowny, ale też lekko drapieżny. Do tego pasowałoby również tatuaże. Sama mam kilka i lubię je pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam dziarki, ale było za zimno żeby je odsłaniać :D dzięki <3

      Usuń

Prześlij komentarz