CASEROOM.PL

Hej!
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam zmieniać case w moim telefonie, często też dobieram je do mojej stylizacji :). Ostatnio odkryłam świetny sklep caseroom.pl, gdzie znajdziecie etui na ponad 150 modeli smartfonów. Na stronie jest mnóstwo oryginalnych motywów, a oprócz tego możecie tak jak ja skorzystać z kreatora, wystarczy wgrać swoje zdjęcie, grafikę bądź tekst i stworzyć swój własny, unikatowy case. Kupując dowolnie zaprojektowane etui silikonowe, otrzymacie 45% rabatu, promocja jest ważna do 16 października. 
Zachęcam i zapraszam serdecznie do odwiedzenia strony caseroom.pl i życzę udanych zakupów <3!






Komentarze

  1. Ja akurat nie zwracam uwagi na case. Mam jakiś zwykły z aliexpress i w zupełności mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna jestem posiadaczką nowego telefonu... niestety nie pasuje na niego żadne etui jakie mam w swoim zbiorach. Z pewnością wejdę na stronę i poszukam czegoś dla siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmm, to może być pomysł na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie. Chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej strony. Zazwyczaj kupuję etui na Allegro, ale chętnie tym razem sprawdzę inne źródła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne etui 😀
    Zaraz zajrzę na ich stronę i myślę że coś dla siebie wybiorę 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie eksperymentuje z case'ami. Dla mnie najważniejsze żeby spełniały swoją funkcję i były estetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the roses case. Favorite flowers!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te case :) Szczególnie ten w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie utożsamianie telefonu pod siebie jest ciekawe. Wówczas raczej nikt nie pomyli telefonu nie swojego z innym :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz