NC Nails Company



Hej kochani!

Co tam u Was słychać? 
Ja już od jakiegoś czasu mogę się cieszyć wakacjami. Niestety ostatnio pogoda zrobiła się trochę jesienna i co tu robić wieczorami? 
Kilka dni temu, razem z moją siostrą, postanowiłyśmy się trochę zrelaksować przy lampce winka i zrobić na bóstwo nasze paznokcie :). 
Lakiery hybrydowe, których użyłam są od NC Nails Company, dostałam je już jakiś czas temu, ale przez obowiązki na studiach nie miałam na nic czasu, więc przychodzę z tym postem dopiero dziś. Kolory, które wybrałam to Pretty Gang oraz Gang Style, oba są intensywne i wyraziste, a właśnie latem takie kolory lubię najbardziej. 
Słyszeliście o firmie NC Nails Company? Jakie kolory goszczą najczęściej na Waszych paznokciach, wybieracie chętniej pastele, czy tak jak ja stawiacie na intensywne, mocne kolory? Piszcie w komentarzach! 

Życzę Wam miłego wieczoru ♥️!





 




Komentarze

  1. Such an beautiful color. They are perfect for summer. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/1st-anniversary-of-exclusive-beauty_9.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory. Czasem lubię stonowane, a czasem intensywne, różnie bywa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię raczej zdecydowane kolory, ale na urlopie w ogóle nie maluję, tylko odżywka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory bardzo żywe. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much Klara!! It's great that you liked my outfit with the "brilli brilli" shoes and I really appreciate your words :) Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki. Najbardziej spodobał mi się niebieski :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it so much.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki. Takie właśnie lubię :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Testowałam lakiery owej marki - byłam bardzo zadowolona zarówno z kolorków jak i ich trwałości :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory :) Lakierów nie znam, ale kojarzę Osi jako uczestniczkę Top Model

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful nailpolish colors.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz