monstera leaves || Mr. GUGU & Miss GO // 2pac - Old School (Cookin' Soul Remix)



Hej, hej, hej!

Witajcie w tą upalną środę! Jak radzicie sobie w takie upały? Ja od kilku dni siedzę całymi popołudniami w basenie, co możecie zauważyć na moim insta story @klaravanpure, robię tam basenowy spam ;). 
Dzisiejsza stylizacja na pewno nie jest na takie gorące dni jak ten dziś, ale za to motyw mojej stylówki jak najbardziej pasuje do tropikalnych klimatów. Outfit z dzisiejszych zdjęć jest ze sklepu Mr. GUGU & Miss GO. Dres (TUTAJ) i t-shirt (TUTAJ) z motywem liści monstery w bardzo mocnych kolorach: fuksja i kobalt. Do kontrastu dodałam jedynie białe Nike oraz snapbacka. Wszyscy, którzy mnie obserwują od dłuższego czasu wiedzą już, że często stawiam na oryginalność, lubię zaskakiwać i wyróżniać się z tłumu, dlatego jestem wielką fanką takich sklepów jak ten, który oprócz świetnej jakości, jest mega zaopatrzony w najróżniejsze motywy ubrań. Jeżeli tak jak ja lubicie takie niecodzienne, oryginalne stylówki to wbijajcie do Mr. GUGU & Mrs. GO, na pewno nie pożałujecie :)!

Miłego dnia ♥️!













 
 



Komentarze

  1. Bardzo fajny sportowy look! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie unbrała, ale ty wyglądasz w tym bardzo interesująco ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny strój. :)
    Przez moment myślałam, że skróciłaś włosy. ;) Dopiero po chwili zauważyłam, że są podwiązane. :)
    Ja już mam dosyć upału....

    OdpowiedzUsuń
  4. To akurat nie mój styl, ale Tobie ładnie w takim sportowym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój oryginalny styl. Zawsze pokażesz coś ciekawego :) świetny strój z super motywem, choć masz racje nie na takie upały :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw jest bardzo ciekawy, ale jest trochę zagpraco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne kolorki! Z tatuażami ten zestaw wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anothet beautiful post! I enjoyed this so much! Thanks for sharing this post ♡ cant wait till your next one ♡ all the best hope you have a great week ♡♡♡

    Jadieegosh

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!bardzo podoba mnie sie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie stylizacja sztos! A Ty wyglądasz w niej bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, stylizacja sztos! Uwielbiam motyw monstery <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo w moim stylu! Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kochana wyglądasz, taki styl bardzo Ci pasuje! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wyraziste kolory :)
    A u mnie na szczęscie nie ma upałów tylko 20 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow how fun is this! The colors are great and love the pattern and the sporty chic vibe.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy zestaw, sama chyba prezentowałabym go osobo, ale wygląda ciekawie
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  18. wow nietypowe przedstawienie monstery na ubraniach:) zwykle jest biało-zielono:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny zestaw i zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  20. https://honestjessicaalba.wordpress.com3 lipca 2019 20:02

    Kolory piękne :) Sprawdziłam sklep, rzeczywiście mają sporo oryginalnych ciuchów, może się skuszę na jakiś t-shirt, zwłaszcza że mają teraz wyprzedaż. Dzięki za link

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh super colorful outfit darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh very colorful outfit darling
    Thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing outfit and pics!
    So pretty ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny print :) Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. Thank you so much Klara!! I'm so glad that you liked my new ins from USA :) The jacket together with the blue sneakers are my favorites too ;) Nice pictures in the basket yard! hehe. Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Siebie w takiej stylizacji nie widzę, ale Tobie pasuje, dobrze wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie,kolorowo 😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  28. So unique , I love these bright colors.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalnie, nosiłabym chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful outfit.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz