Hello Nature




Cześć!

Ostatnio miałam okazję przetestować kosmetyki marki Hello Nature i dziś chciałabym się z Wami podzielić recenzją na ich temat. W paczce, którą otrzymałam, znalazł się szampon z olejkiem kokosowym, odżywka z olejkiem z jagód açai oraz balsam do ciała z olejkiem z konopi. Oprócz pięknego zapachu, możemy cieszyć się również wspaniałymi właściwościami produktów. 
Szampon to przede wszystkim ochrona i odbudowa, delikatnie oczyszcza i regeneruje włosy, przywraca im połysk, zdrowy wygląd i głęboko nawilża. Posiada 86,5% składników pochodzenia naturalnego.
Odżywka to ochrona koloru i odmłodzenie. Pielęgnuje włosy, chroni kolor, a oprócz tego przywraca elastyczność i ułatwia rozczesywanie.  Ponadto zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego. 
Natomiast trzecim produktem jest balsam do ciała - jędrność i relaks. Sprawia, że skóra staje się miękka i aksamitna w dotyku, głęboko nawilża i poprawia elastyczność skóry. Również posiada 98% składników naturalnych. 
Jeżeli nie słyszeliście jeszcze o tej firmie, to serdecznie polecam do zapoznania się z nią.

Miłego dnia :)!








Komentarze

  1. Ciekawa seria kosmetyków. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten balsam musze wypróbować ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing ingredients in these products I love them all xoxo Cris

    https://photosbycris.blogspot.com/2019/02/breathe-in-breathe-out.html

    OdpowiedzUsuń
  4. I love their packaging! 😍

    https://chunkyrabbit.blogspot.com/2019/02/mecca-beauty-loop.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam zdecydowanie mnie najbardziej kusi :)
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy ostatnio wymagają wyjątkowej pielęgnacji. Chętnie przetestuję tę firmę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie szukalam czegos nowego do pielegnacji wlosow i chetnie przetestuje :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello, thanks for the information. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie testowac produkty do włosów, jestem ciekawa i tych

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś kokosową odżywkę, ale moje włosy nie lubią kokosa, więc efekty nie były dobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe kosmetyki, nie słyszałam nigdy o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego balsamu z olejem z konopi jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej marce, ale nigdy jej nie testowałam :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. O widzisz, nie słyszałam jeszcze o tej firmie, a szkoda, bo prezentują się naprawdę kusząco. Zwróciłabym uwagę w szczególności na szampon! A testowanie kosmetyków do włosów jest super sprawą. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów ani tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio przypadkiem poznałam tę markę i bardzo mnie zainteresowała :)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe jak by ta odżywka sie u mnie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz