winter pastels || bonprix // Antoine Malye - Mojave



Cześć! 

Święta, święta i po świętach :)! Jak samopoczucie? Ja mam jeszcze lenia po tych kilku dniach, ale mimo to postanowiłam wrócić już do blogowania. W dzisiejszym poście stylizacja w pastelowych kolorach przełamana czarnym paskiem oraz futerkiem. Mój outfit to mom jeans w jasnym kolorze, połączone z jasnoróżowym sweterkiem, który jest ze sklepu bonprix, możecie go znaleźć TUTAJ, dostępny w 3 wariantach kolorystycznych. 
Co myślicie o takim połączeniu, lubicie takie pastelowe klimaty?

Miłego wieczoru <3!


















jeans - tally weijl, top - HERE, jacket, belt - sh)

Komentarze

  1. Uwielbiam ten odcień różu ❤
    Bardzo ładnie wyglądasz😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci pasuje taki blady róż:* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne jeansy i futrzak, genialnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same świetne zdjęcia. :) Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, przyznam Ci szczerze, że i mnie leń chwycił po tych świętach i trzyma się nadal:) Dobrze, że mimo to wracasz do blogowania, ja również powoli staram się! Jeśli chodzi o stylizację, to lubię pastelowe klimaty, jednak na mnie nie wygląda to dobrze. :/ Na Tobie; świetnie! I w dodatku ta kurtka- jest fenomenalna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie w tych kolorach :) Nawet nie pomyślałam, że tak wspaniale będą się komponować nawet w zimie! Ja również nieco rozleniwiłam się w blogowaniu przez Święta, teraz powoli staram się nadrabiać. Także dużo motywacji i energii na dalsze wspaniałe posty! Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. alez mi się podobasz w takim kolorku - pięknie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Podoba mi się bluzeczka i kolor pomadki ^^ Do twarzy Ci w nich ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh very cute style darling
    I love it the sweater
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimą pastele nie do końca do mnie przemawiają...ale sweterek ogólnie fajny:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega mi się ta stylizacja podoba :)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie pastelowe barwy❤

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna, subtelna kolorystyka całości- bardzo mi się w atkim wydaniu podobasz xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz