Marion Cosmetics

Cześć!
Jakiś czas temu dostałam przesyłkę od firmy Marion, w której znalazłam takie produkty jak - farby do włosów, błyskawiczne odżywki do włosów oraz maseczki peel-off. 
To teraz może po kolei :). 
Co do farbek, to musze przyznać, ze nie są to akurat moje kolory, bo ostatnimi czasy używam jedynie czarnych odcieni, a w paczce znalazłam farbę o kolorze orzech amerykański, oraz palony blond. Obie są przeznaczone bardziej dla osób, które mają włosy w odcieniach od średniego brązu do jasnego blondu. Farby posiadają formułę SUPER COLOR BOOSTER, która łączy koloryzację z dogłębnym odżywianiem włosów. Więcej na temat farbek nie potrafię powiedzieć, ponieważ nie miałam okazji ich przetestować i cały czas zastanawiam się jaki użytek z nimi zrobić :). 
Kolejnymi produktami, również do włosów, są błyskawiczne odżywki bez spłukiwania. Jedna jest do włosów łamliwych z rozdwojonymi końcówkami, natomiast druga - intensywnie nawilżająca. Obydwie pachną obłędnie oraz zawierają jedwab i prowitaminę B, dzięki którym włosy są chronione przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Odżywka o kolorze pomarańczowym jest wzbogacona o proteiny ryżowe, które  wypełniają ubytki w strukturze włosów i działają na nie naprawczo, oraz o kompleks witamin, który chroni zarówno włosy jak i skore głowy przed temperaturą, przesuszeniem i łamaniem się. Natomiast odżywka w kolorze niebieskim posiada w swoim składzie hydrolat z bławatka, który działa przeciwłupieżowo i sprawia, ze nasze włosy są lekkie, świeże i delikatne, oraz ekstrakt z hibiskusa, który intensywnie nawilża i wygładza. 
Oprócz kosmetyków przeznaczonych do włosów, w przesyłce znalazłam również coś do twarzy, a mianowicie, jak już wyżej wspomniałam, trzy maseczki peel-off: maseczkę wygładzającą (woda różana, białe kwiaty), maseczkę nawilżającą (pink pomelo, witamina C) oraz maseczkę oczyszczającą (wyciąg z aloesu, zielona herbata). Maseczki przeznaczone są do każdego rodzaju cery i starczą nam na 3 aplikacje. Te maski to doskonały sposób na pozbycie się zanieczyszczeń ze skóry, poza tym wchłaniają nadmiar sebum i usuwają martwe komórki naskórka. 
Jestem miło zaskoczona kosmetykami tej firmy, zarówno odżywki, jak i maski spisały się doskonale, w mojej ocenie to będzie jakieś 11/10 ;)! 

Miłego wieczoru moi mili <3!








Komentarze

  1. ostatnio skusiłam się na produkty marki kerastese i jestem mega zachwycona :) są warte tych pieniędzy :)


    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Najciekawsze są peel offy ;) co do odżywek nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście jestem zadowolona zarówno z maseczek jak i z odzywek :))

      Usuń
  3. questi prodotti sembrano interessanti *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Maski peel-off zaciekawiły mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki do włosów marki Marion ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty do włosów z Marion ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki w sprayu są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful cosmetics! Love a great face mask.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znma tej marki, ale jak widzę rezultat jest a o to chyba przede wszystkim chodzi- dzięki za rekomendację :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z kosmetykami tej firmy mam mieszane uczucia- nie do końca działały tak jak się spodziewałam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię odżywki do włosów marki Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zaciekawiły te odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś odżywki Marion i pamiętam teraz tylko tyle, że pachniały ładnie :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz