Bipolar Sunshine - Future (Part 1) (feat. GoldLink)


Hej!

Pierwszy tydzień grudnia za nami! Mimo ładnej pogody, jak na tą porę roku, zima zbliża się wielkimi krokami, więc nadszedł już chyba czas na zimowe stylizacje i rownież na to, żeby wyciągnąć z szafy ciepłe kurtki i futra (oczywiście sztuczne). Moje siwe futerko z długim włosem, które możecie zobaczyć w dzisiejszym poście, pochodzi ze sklepu internetowego Ami Clubwear - TUTAJ. Co do reszty, to postawiłam na total black look, który doskonale kontrastuje z górą, jako dodatki pojawił się kaszkiet, skórzana torebka oraz zakolanówki.

Zapraszam serdecznie do przeglądnięcia postu i życzę Wam wszystkim miłego weekendu <3!




















Komentarze

  1. wow jaram się ową stylówką:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne to futerko 😍
    Świetnie pasuje do tej stylizacji ☺
    Pięknie wyglądasz😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your fur coat, it's so cute! You look amazing!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, pierwszy tydzień grudnia już za nami i jakoś dziwnie szybko mi to minęło. Czuć już zimę! :) Kocham Twój styl; tę osobliwość połączoną z elegancją i pazurem. Podoba mi się bardzo; kaszkiet to mój ulubieniec, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne futro! Chciałabym mieć takie - muszę poszukać:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne futerko, mam całkiem podobne!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/12/zyjemy-w-czasach-ostatecznych.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne to futerko, stylizacja również, jedynie zmieniłabym nakrycie głowy ;) Ale reszta super!

    OdpowiedzUsuń
  9. a fine encounter today, really ^^♪ )

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne futerko :)
    Masz piękne usta! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. FAB! I love the fringe of your leather skirt and the furry coat.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w Twojej spódnicy- totalnie mój typ

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny futrzak :D Świetna czapencja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa stylizacja :) Pasuje Ci takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna stylizacja! <3
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Very beautiful fur coat. I like your skirt, especially the fringed design.
    sequin evening dresses

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz