yellow plaid is trending // The Happy Fits - Right Through


Cześć wszystkim!

Prawie 2 tygodnie minęły od kiedy ostatni raz wrzuciłam na blogu wpis z moją stylizacją!:o Aż samej ciężko mi w to uwierzyć, bo to bardzo dużo czasu. Jakoś dziwnie czuję się z tą myślą, że trochę zaniedbałam mojego bloga, dlatego czas wrócić do normalnego funkcjonowania i dodawania kilku postów na tydzień!:) 
Dzisiaj przychodzę do Was z jedną z pierwszych stylizacji typowo jesiennych. 
Główne skrzypce tego outfitu odgrywa żółta marynarka/płaszcz w kratę, która swoją drogą jest bardzo modna w tym sezonie. Reszta stylizacji to cała ja - czyli czerń, spódniczka z imitacji skóry, zakolanówki oraz koszulka z logiem jednego z moich ulubionych zespołów rockowych. 
Co myślicie o takiej jesiennej propozycji? Jak Wam się podoba?

Miłego dnia <3
















(coat - zaful, skirt, t-shirt - h&m, shoes - trendybuty.pl, hat - sterkowski.pl)

Komentarze

  1. Jak zwykle ślicznie wyglądasz 😍
    Piękne kolory na zdjęciach 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie z nuta roc ka ale i elegancji- uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz przepięknie! :) Uwielbiam oglądać takie stylizacje choć sama stawiam zdecydowanie na klasykę i stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna koszula! super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stęskniłam się za Twoimi stylizacjami! Mimo L4 i tak miałam mało czasu, a tutaj cichutko, ale wiedziałam że wrócisz z petardą! Świetna jest ta marynarka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze super całość.
    Uwielbiam takie kolory

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego weekendu, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie zestawienie! Zdecydowanie bym się tak ubrała, a ostatnio myślałam nad zakupem tej bosmanki ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i super zdjęcia!
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. żółta krata jest bardzo w modzie :) super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz