Thutmose - Run Wild ft. NoMBe


Hej!
Witajcie w ten niedzielny wieczór! Koniec weekendu, jutro znowu przywita nas nowy tydzień, nowy dzień i nowe obowiązki. Ja przychodzę dziś do Was w czerni i bieli. Mój dzisiejszy look jest inspirowany nowojorskim streetwearem i trendami na jesień 2018, czyli t-shirt z dużym, bardzo widocznym logiem, dodatek ze zwierzęcym printem i lateksowe botki, które pochodzą ze sklepu AMI Clubwear, a znajdziecie je TUTAJ. Do całości dorzuciłam złoty zegarek oraz naszyjnik - TUTAJ
Jak Wam się podoba taka stylizacja? Co sądzicie o trendach na jesień 2018?

Miłego wieczoru <3!




























(jacket - sh, shoes - HERE, necklace - HERE, t-shirt - adidas, pants - amazon.de, watch - tosave.com)

Komentarze

  1. 11/10 mega mi się podoba! *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te botki są obłędne. Bardzo mi się podoba całość

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna a zarazem odważna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię taką klasyke z pazurem :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rockowo, sportowo i na luzie jednocześnie- Meha mi sie podobasz w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. nice dress you look damn pretty!
    Regards.
    Codeswodes.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love that outfit specially that jacket!
    Regards.
    neverpayful.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Łooohoo jak dla mnie BOMBA! ♥ Pięknie się to wszystko prezentuje a botki są obłędne !

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne połączenie, ale buty wygrywają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że te buty rewelacyjnie dopełniają całość - dodają pazura i takiej streetowej elegancji. Dla mnie bomba:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji 😍
    Świetny outfit 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te lateksowe botki, już jakiś czas o takich myślałam widziałam na kilku stronach więc może czas takie zamówić:) Stylizacja fajna ty chudzinko możesz pozwolić sobie na białe spodnie ja to wyglądam w nich jak klucha:)

    Buziaki:*
    Nowy post na blogu -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. botki i kurtka totalna miazga! mega mi się podoba Twój look :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz