It's OK, It's Alright // Shibo - pH (feat. Nick Dorian)


Hej!
Stylizacja z dzisiejszego postu wpasowałaby się jeszcze w te letnie, wakacyjne zestawy. 
Czarny sweterek z holograficznym napisem zestawiłam z jeansowymi szortami i sportowymi butami, do całości dodałam genialne lustrzanki, które są ze sklepu betterlook.pl, a znajdziecie je TUTAJ. Jest to prosta stylizacja, ale dzięki tym okularom nabiera wyjątkowego wyglądu.

Życzę Wam miłego weekendu!
















(top - new yorker, shorts, shoes - h&m, eyewear - HERE)

Komentarze

  1. Świetna stylizacja 😍
    Okulary są rewelacyjne 😍
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. The top is super cute. Love the one shoulder style!
    Have a happy weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Really cool photos! I love your outfit!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty są super! Mi się nie udało znaleźć w tym roku takich idealnych dla siebie, dlatego zostałam przy dwóch parach z roku wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie tatuaże :D Figura i stylówka też wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te okulary nadają całej stylizacji niebanalnego looku- świetna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka chudzinka <3 Modelka!
    Fajne masz oksy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale chudziutka *.*
    Super wpis kochana :* <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz