I feel comfortable in black || bonprix.pl // Sade - Kiss of Life (Kaytranada Edit)


Cześć!
Przychodzę dziś do Was z kolejnym jesiennym, ale tym razem nieco bardziej eleganckim outfitem. W tej stylizacji postawiłam na klasyk, a mianowicie na czerń i, modny w każdym sezonie, motyw pepitki. Sweterek, spodenki z imitacji skóry oraz płaszcz, a wszystko to podkreśliłam czarnymi kozakami za kolano ze sklepu bonprix, TUTAJ na stronie sklepu. 

Miłego wieczoru <3!















(coat - zaful, shoes - HERE, sweater - h&m, shorts - tally weijl)

Komentarze

  1. Identyczne kozaki mam z Zaful. Super jest ten płaszczyk i jak zawsze wyglądasz olśniewająco! Cudownego wieczoru i pogodnego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi taki rodzaj kraty

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny masz ten płaszcz. Bardzo mi się podoba ! Super look

    Zapraszam do siebie,
    Miłego weekendu, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz 😍
    Bardzo fajna, kobieca stylizacja 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki wyglądające jak spódniczka świetnie się prezentują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to jest ten czas aby wyciągnąć kozaki za kolano, właśnie dotarły do mnie nowe od Renee:) Super look mega płaszcz kozaki i szorty :)

    Buziaki:*
    Nowy wtorkowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Such an amazing outfit! Love all details coordinate with each other!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka i płaszcz tworzą mistrzowskie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wzór pepitki, akurat szukam podobnych ubrań :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz