cornflower blue || bonprix.pl // Fink - Looking Too Closely


Cześć!
W dzisiejszym poście stylizacja idealna na pierwsze dni jesieni. Cały outfit jest dość prosty, a zarazem elegancki. Pierwsze skrzypce odgrywa dziś przepiękna bluzka ze sklepu bonprix. Można ją nosić zarówno z gołymi ramionami, jak i normalnie. Bluzka jest dostępna w trzech wariantach kolorystycznych: w białym, czerwonym i ciemnoniebieskim. Mnie urzekł właśnie ten ostatni kolor, bo dobrze kontrastuje z moją urodą. TUTAJ znajdziecie ją na stronie sklepu. Bluzka jest delikatna, kobieca i elegancka, dlatego dużo nie kombinowałam i dodałam do niej czarne spodnie, kapelusz, torebkę z frędzlami i botki z motywem kwiatów. 
Co myślicie o takim połączeniu?

Miłego dnia <3!














(top - HERE, pants, hat - h&m, bag - tally weijl, shoes - rosegal.com)

Komentarze

  1. Podoba mi się kolor i koronkowe wykończenie bluzki. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie rewelacja 😍
    Świetnie wyglądasz w niebieskim, a niebieski i czarny to bardzo fajne połączenie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta bluzka! Kolor piękny, jak robiłam zamówienie to jej nie widziałam, aż teraz żałuję bo bym ją z miejsca wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor bluzki! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest przepiękna i rzeczywiście wyglądasz w niej cudownie :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor ma ta bluzka i zakochałam się w tych kwiatowych botkach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz