believe in yourself and you will be unstoppable || Dedicante.pl // Bella Boo - boyboy


Cześć!
Kochani w dzisiejszym wpisie kolejne świecidełka od Dedicante.pl. W tamtym tygodniu pojawił się post - TUTAJ, w którym prezentowałam Wam przepiękny naszyjnik z tego sklepu. Wspominałam wtedy również, że na stronie sklepu znajdziecie bransoletki, naszyjniki oraz breloczki, każda z tych rzeczy spisze się idealnie na prezent. Biżuterię możemy zamówić zarówno z grawerunkiem, w postaci zdjęcia lub własnego napisu, lub bez. 
A co do dzisiejszego postu, to cała stylizacja to tak zwana "mała czarna" oraz jeansowa koszula związana w pasie. Do całości ubrałam sportowe buty, które dodały mojemu outfitowi luzu i nonszalancji. Do tego prostego looku przepięknie wkomponowała się biżuteria od Dedicante.pl, a mianowicie naszyjnik - TUTAJ - ażurowe kółko, z napisami z dwóch stron - believe in yourself and you will be unstoppable, oraz czarna, koralikowa bransoletka, z napisem Gratitude - TUTAJ.
Tak jak poprzednio, jestem bardzo zadowolona z biżuterii, która prezentuje się fenomenalnie i nadaje każdej stylizacji szyku i elegancji.

Miłego dnia <3.




















(dress, shoes - h&m, shirt - new yorker, necklace - HERE, bracelet - HERE, eyewear - amazon.de)

Komentarze

  1. Nie dość że twoja figura jest wręcz WOW to jeszcze masz takie piękne długie włosy:) No uwielbiam po prostu:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, mehr können Siehier klicken.

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie jeansowej koszuli i małej czarnej bardzo mi się podoba! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten naszyjnik i go uwielbiam.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja i dodatki:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria super ale sukienka mi się o wiele bardziej podoba 😍
    Fryzura również cudna, wyglądasz przepięknie 😍
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka - mała czarna to takie kobiecy must have :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Dopiero miałam przyjemność trafić na Twój blog, więc moje pierwsze spostrzeżenie to fantastyczne tatuaże! A odnośnie samego postu - podoba mi się ta stylizacja, pasuje Ci :)

    Pozdrawiam,
    http://szwatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jeansowe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chuda i sliczna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/oswietlenie-w-mieszkaniu-jak-dobrac.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś chudziutka *,* Boska stylizacja <3!


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ta bransoletka od dedicante - mam podobną :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie wygladasz, calosc bardzo mi sie podoba :)

    BLOG ANGELIKA EM

    OdpowiedzUsuń
  14. Outfit bardzo fajnie skomponowany. Podoba mi się taka propozycja;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz