gold hour and bales on field // Finneas - Life Moves On


Cześć wszystkim!
Przychodzę dziś do Was z postem typowo wakacyjnym. Tło dzisiejszej sesji to krajobraz z bel słomy tuż przed zachodem słońca. Mimo, że taki klimat pojawia się bardzo rzadko na moim blogu, to ja bardzo lubię robić zdjęcia podczas złotej godziny.. Uwielbiam tą aurę, ten nastrój który wtedy panuje.. Muszę również przyznać, że nie za często któraś z części mojej garderoby zainspiruje mnie do fotek w takim klimacie. Tym razem natchnęła mnie do tego przepiękna bluzeczka ze sklepu internetowego ZOiO.pl. Zwiewna, delikatna, z motywem kwiatków i falbanką z przodu idealnie zgrała się z tą urokliwą scenerią. Bluzkę możecie znaleźć TUTAJ. Jest ona dostępna w trzech różnych kolorach, ja mam takie dwie, więc tą drugą jeszcze Wam się pochwalę :). Bluzkę połączyłam z jasnymi, jeansowymi szortami, do tego biała, lekka koszula i białe trampki. Dzisiejsza stylizacja nie jest niewiadomo jak szałowa, jak to najczęściej na moim blogu bywa, ale chyba taki jest jej właśnie urok. Jak podoba się Wam ogólnie taki klimat zdjęć?
Kochani! Oczywiście w ramach przypomnienia chciałabym Wam zaznaczyć, że robiąc zakupy w sklepie ZOiO.pl otrzymacie kod klaravanpure18, dzięki któremu uzyskacie zniżkę na 10% dla zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów i obowiązuje do końca września.

Miłego wieczoru<3!















 ''

(top - HERE, shirt - sh, shoes - nn, shorts - Tally Weijl DIY)

Komentarze

Prześlij komentarz