FRESH&NATURAL || Hydrolat róża

Hej!
Przychodzę dziś do Was z kosmetycznym postem, w którym chciałabym Wam pokazać cudowny produkt ze sklepu FRESH&NATURAL. Może najpierw kilka słów o samej firmie.. Fresh&Natural to firma, która stawia przede wszystkim na naturę. Znajdziemy u nich kosmetyki w pełni wegetariańskie, bez parabenów, silikonów i sztucznych barwników, a oprócz tego, warto zaznaczyć, że ich receptury opierają się na ekologicznych składnikach. 
Ja miałam okazję przetestować jeden z produktów tej firmy, a mianowicie ekologiczny hydrolat z płatków róży, z którego jestem niesamowicie zadowolona. Wystarczy spryskać twarz niewielką ilością. Mgiełka ta służy jako tonik do tonizacji i odświeżenia skóry. Hydrolat działa regenerująco oraz poprawia kondycję naszej skóry, po zastosowaniu kosmetyku moja twarz jest wygładzona, oczyszczona i odżywiona. Ponadto produkt ten ma wiele innych cudownych właściwości między innymi: przeciwdziała starzeniu się skóry oraz zmarszczkom, działa gojąco i przeciwzapalnie, wzmacnia naczynka krwionośne, a poza tym ma przepiękny różany zapach! 
Jeżeli tak samo jak ja, lubicie takie naturalne kosmetyki to serdecznie zachęcam i zapraszam do odwiedzenia strony sklepu!







Komentarze

  1. Lubię produkty z różą. Taki hydrolat z chęcią bym wypróbowała. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za różanymi kosmetykami ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kosmetyk!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz