chilling by the lake // Zoology - Waterfalls


Cześć!
Kochani, witam Was w ten piękny, wolny od pracy i obowiązków, dzień ;)! 
Jak spędziliście dzisiejsze popołudnie? 
Ja miałam to szczęście, że obowiązki połączyłam z odpoczynkiem i wybrałam się z moim fotografem nad jeziorko z misją stworzenia kolejnego wpisu na bloga. Sukienka w paski z kotwicą od ZOiO.pl, którą możecie zobaczyć w tym poście, idealnie komponuje się z takim krajobrazem i nie wyobrażałam sobie innej scenerii do niej. Na stronie sklepu znajdziecie ją TUTAJ, sukienka dostępna jest w dwóch wariantach kolorystycznych - granatowo biała, którą widzicie u mnie, oraz czarno biała. Jest to kolejna fajna propozycja z tego sklepu, którą mogę Wam szczerze polecić, idealnie sprawdzi się w upalne dni i gdy będziecie miały w planach wypad nad jezioro to kapitalnie zharmonizuje się z otoczeniem;). Ja uwielbiam spędzać czas w takich miejscach w plenerze, na łonie natury i między innymi dlatego tak kocham lato. Słoneczko, plaża, woda i pełen relaks.. 

Kochani, a na koniec w ramach przypomnienia: robiąc zakupy w sklepie ZOiO.pl wpisując kod klaravanpure18, uzyskacie zniżkę na 10% dla zamówień powyżej 100 zł. Kupon on-line dotyczy także już przecenionych produktów i obowiązuje do końca września.
Miłego wieczoru <3! 




 





(dress - HERE, rings - zaful, shoes - nn)

Komentarze

  1. Rewelacyjna ta sukienka, bardzo dziewczęca i idealna na wakacje!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paski to jeden z moich ulubionych motywów, swego czasu ciągle idąc do lumpa przynosiłam całe siaty basicowych koszulek w paski. Tło do zdjęć idealne ♥ A co do dzisiejszego dnia - fotki, lenistwo i nadrabianie zaległości w sieci i nie tylko. Miłego wieczoru piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się marynarskie paski. Kotwica dodaje uroku. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się Twoje tatuaże :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz