BONJOUR // AllttA (20syl & Mr. J. Medeiros) - Disarm


Cześć!
Tym razem przychodzę do Was z bardziej sportową stylizacją :). Bluzkę na długi rękaw, którą nabyłam ostatnio w sklepie Szachownica, połączyłam ją z jeansowymi szortami, czapką, bandaną i długimi skarpetami, które dodają tej stylizacji większego luzu. Do tego looku dodałam również złote dodatki w postaci zegarka oraz pierścionka. 
Bardzo dobrze czuję się zawsze w takich luźnych outfitach. 
Wy też lubicie takie streetwearowe stylizacje?
Miłego <3.
















(top - Szachownica, shorts - diy, bandana, cap - new yorker, shoes - h&m)

Komentarze

  1. ciekawy pomysł na tą chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chudzinko kolejny świetny look:) Piękny makijaż i te twoje bujne włosy:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/dwie-propozycje-sukienek-na-wesele.html

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się! i gdybym miała takie bajeczne, długie nogi jak Ty sama nosiłabym takie skarpetki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na luzie, wygodnie, w takim lekko american style- super

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie rewelacja- styl w każdym calu!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja mega! Bluza bomba

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna jest ta bluza, a wszystko fajnie połączone.

    OdpowiedzUsuń
  9. great street-style styling....fabulous top and shorts. I do like how you tied that scarf around your leg, very innovative.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja świetna, mega podoba mi się bluza *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja! Strasznie podobają mi się te wysokie skarpetki do butów typu trampki <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, bardzo podoba mi się bluza. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała stylizacja!! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz