Zaful Valentine's Day

Hej kochani!
Dużymi krokami zbliża się święto zakochanych - Walentynki, w tym dniu powinnyśmy być szczególnie piękne dla naszych chłopaków, partnerów, sympatii. Mam dla Was kilka fajnych propozycji od Zaful. Dlaczego akurat propozycje walentynkowych ubrań są z tego sklepu? Od jakiegoś już czasu współpracuję z tym sklepem, możecie to zauważyć po dodawanych przeze mnie często postach. Zauważyłam, że sporo dziewczyn z polskiej blogosfery współpracuje z Zaful i każda z nich jest zadowolona z otrzymanych przesyłek. Dlatego z miłą chęcią w ten walentynkowy dzień, zachęcam do poszukania jakiejś propozycji outfitu właśnie na Zaful. Na stronie sklepu znajdziecie od pięknych dziewczęcych ciuszków, po przesłodkie czerwone, serduszkowe akcesoria. Dużo z tych ubrań nadaje się bardziej na letnią porę, aniżeli na zimny luty, ale jeżli któraś z Was planuję randkę w zaciszu domowego ciepła, to dlaczego nie zdecydować się na coś zwiewnego i lekkiego, z czego pożytek będziemy miały również za niecałe pół roku, jak już zawita do nas lato i będziemy mogły wreszcie pościągać te płaszcze, kożuchy i kurtki.. ja osobiście już nie mogę się tego doczekać.. Dlaczego Walentynki nie wypadają w maju :D? Jak pięknie by było obchodzić ten dzień w plenerze w letni, ciepły wieczór. Rozmarzyć się można, chyba mnie troszkę poniosło ;) 
No, ale wracając do rzeczywistości i do głównego tematu tego postu, to zapraszam do obejrzenia mojej propozycji wishlist, może akurat którejś z Was przypadnie coś do gustu!
Kochani mam dla Was kod rabatowy: ZAKIRA
i zapraszam Was również na walentynkowe wyprzedaże:
Valentines Day 2018
Valentines Day  Special
Valentines Day  SALE

Miłego <3!


Stripes Heart Cut Out Top - HERE



Cold Shoulder Elbow Cut Out Knitwear - HERE



Bell Sleeve Off Shoulder Bodysuit - HERE



Cut Out Mohair Sweater  - HERE



Heart Patched Zipper Fly Jeans - HERE



Embossing Heart Shaped Pompom Handbag - HERE



Floral Sheer Crop Mesh Blouse - HERE



Ruffles Cropped Off Shoulder Blouse - HERE



Heart Shape Sunglasses - HERE



Valentine Polka Dot Sheer Mesh Bodysuit - HERE

Komentarze

Prześlij komentarz